Selecteer een pagina

Diensten

Met HRadministratieAnker ondersteun ik MKB klanten in en rond Aalsmeer  met HR administratie-zaken:

arbeidsovereenkomsten, addenda daarop (denk aan functie-, salaris-, uren-wijziging, ouderschapsverlof, bevestiging einde dienstverband). Maar ook verlof- en verzuim registratie en allerlei acties met betrekking tot verzuim die vanuit de Wet Verbetering Poortwachter verplicht of noodzakelijk zijn.

Ik kan (uiteraard in goed overleg met de ondernemer) een personeelshandboek/arbeidsvoorwaardenregeling/bedrijfsregeling samenstellen. Ook (digitale) personeelsdossiers aanmaken/op orde brengen behoort tot de mogelijkheden. Ik ben de intermediair tussen de ondernemende directeur en de boekhouder, zodat de ondernemer tijd overhoudt om te ondernemen en de boekhouder voor personele zaken samenwerkt met een HR professional.

Daarnaast ben ik inzetbaar als interim HR Officer, bij zwangerschapsverlof, ziekte of tijdelijke drukte op de HR afdeling. Of als tijdelijke extra kracht bij HR gerelateerde projecten. Ik heb ervaring met verschillende personeelsinformatiesystemen zoals RAET/Youforce,  Nmbrs, AFAS en verschillende CMS systemen voor recruitment (waarbij ik het administratieve deel op me kan nemen). En ik ben gecertificeerd Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen, in die rol kan ik door bedrijven worden ingehuurd als externe vertrouwenspersoon.

Contact

06 24 21 14 80

info@hradministratieanker.nl

Stuur een verzoek

5 + 6 =